Välkommen till Sörskogens IF

Ojdå, här skulle en blid visas

"Så många som möjligt, så länge som möjligt"
Sörskogens IF är en ideell förening i Huddinge med två sektioner - fotboll och innebandy.

Vår idrottsverksamhet bygger på ledorden gemenskap, lärande, ansvar, fair play och positiv attityd. Alla Sörskogens IF:s spelare ska kunna känna trygghet, gemenskap, glädje och delaktighet i sitt idrottande hos oss oavsett bakgrund, förmåga, kunskaps- och ambitionsnivå. Alla våra spelare ska ha möjligheten att upptäcka glädjen i att träna och utvecklas i sin idrott!
Kallelse till Årsmöte 2024
2024-03-05 16:06
Kallelse till ordinarie årsmöte 2024 i Sörskogens IF

Onsdagen den 27 mars klockan 19.00

Plats: Folkets Hus i Huddinge Centrum

Årsmötet är beslutande organ för frågor som rör föreningens framtid och skötsel. Vill du vara med och bestämma i dessa viktiga frågor har du möjlighet att göra det på mötet.

Alla årsmöteshandlingar hittar du i mappen Årsmöte 2024 under Fliken dokument

Varmt välkomna/ Styrelsen

Möjlighet att ansöka om bidrag från Sörskogs fonden
2024-02-20 10:22

Nu är riktlinjer för ansökan av bidrag ur Sörskogs fonden framtagna. För att få bidrag krävs att den sökande är medlem i Sörskogens IF.

För mer information se dokument: Riktlinjer Sörskogs fonden

Ansökan mailas till styrelsen@sorskogensif.se

Fotbollskola för barn födda 2019
2024-01-08 19:23

Nu öppnar Sörskogens IF upp anmälan till fotbollsskola för flickor och pojkar födda 2019.

Föranmäl gärna ditt barn till fotbollsskolan här: Medlemsanmälan

I formuläret har du även har möjlighet att klicka i om du kan bidra som ledare eller med annat i laget.

Vi är en ideell förening och en förutsättning för att vi ska kunna starta fotbollsskola är att det finns föräldrar i grupperna som vill engagera sig som ledare, administratör eller bidra på annat sätt.

Du behöver inte ha fotbollskunskap för att bidra och för den som önskar erbjuder vi utbildning.

Vi planerar för att starta fotbollsskolan med första träningstillfälle lördagen den 13 april på Sörskogens BP.

Vid frågor går det bra att kontakta kansli@sorskogensif.se

Varmt välkomna!