Nya övningar i SVFF:s övningsbank
2021-02-19 08:18
SvFF har tagit fram övningar och träningspass baserade på de nationella spelformerna och spelarutbildningsplanen. Syftet är att förenkla tränarnas vardag och ge inspiration och goda exempel på hur träningen kan bedrivas för att hjälpa lagets och spelarnas utveckling.

Träningspassen vänder sig till tränare på alla nivåer. Träningspassen ska ses som goda exempel och utifrån det kan ni bygga vidare genom att skapa egna övningar eller anpassa övningarna efter era förutsättningar.

Genom att registrera dig på fotbollssportalen https://utbildning.sisuidrottsbocker.se/fotboll/tranare/ kommer du åt exempelträningarna utan kostnad och kan även skapa egna övningar och träningspass.

Speeddating 20212021-01-13 16:32