Innebandy
Intresseanmälan Innebandy flickor och pojkar 2016
2023-01-17 13:50

Hej

Nu tar vi emot intresseanmälan Innebandy för flickor och pojkar födda 2016. Första prova-på tillfälle blir den lördag den 28 januari i Vistaskolan förutsatt att vi får in tillräckligt med intresseanmälningar av spelare och ledare.

Pojkar kl 12-13

Flickor kl 13-14

Ta gärna med egen klubba och innebandyglasögon samt vattenflaska. Klubba och glasögon finns även ett begränsat antal att låna.

För frågor kontakta innebandy@sorskogensif.se

För att vi skall starta är det viktigt att även du som förälder kan engagera dig som ledare/tränare. Du behöver inte ha någon erfarenhet av innebandy sedan tidigare. Du får den utbildning som krävs för uppgiften.

Du anmäler dig här

Varmt välkommen