Vi välkomnar er att anmäla er till vår cup den 10 oktober. Vi ser fram emot en rolig dag på Sörskogens IP och hoppas att ni vill delta. Vi ordnar med roliga matcher, cafeteria, grill och självklart blir det medaljer till alla lag. Anmälan sker till madeleine.w.westerlund@gmail.com eller
Anmälan via Procup