""
* Bli medlem *
SÖRSKOGENS IF
Så många som möjligt så länge som möjligt
Ojdå, här skulle en blid visas

Sörskogens IF:s Utbildningsplan

Ojdå, här skulle en blid visas
Utbildningsplanen beskriver hur långsiktigt idrottande och bästa möjliga förutsättningar för lärandet kan skapas i Sörskogens IF.
Utbildningsplanen finns att läsa i sin helhet här.

Syftet med utbildningsplanen är att ge medlemmar och andra intresserade en tydlig bild av hur Sörskogens IF:s verksamhet bedrivs från barn till senior. Utbildningsplanen ska ge trygghet för ledare, aktiva och aktivas föräldrar genom att beskriva föreningens syn på vår idrottsutbildning, målgrupp och ställningstagande för jämställdhet och mångfald. Därigenom ges tydlighet i vilka värden och vilka förväntningar man kan ha som medlem i Sörskogens IF på föreningen och vice versa.

Följ oss på sociala medier
Våra sponsorer
Våra samarbetspartners