Ojdå, här skulle en blid visas

Konstgräsplan 5 mot 5

Under 2021 färdigställdes föreningens konstgräsplan för 5 mot 5.
Vi har ett nyttjandeavtal från Huddinge Kommun beviljat vilket betyder att planen inte kommer vara bokningsbar för övriga föreningar i kommunen. En spelyta vi kommer få stor nytta av. Både för de mindre barnen som kan bedriva träning där men även de äldre när de vill ha en yta för ex teknikträning. Vi har investerat i mål med de nya måtten som passar för de mindre barnen. Måtten på spelplanen är 30m*18m.

Våra lag som vill boka tid på planen gör det i vår kalender: https://boka.se/sorskogensif

Om andra föreningar eller privatpersoner vill boka planen, maila din förfrågan till: fotboll@sorskogensif.se