""
* Bli medlem *
SÖRSKOGENS IF
Så många som möjligt så länge som möjligt
Ojdå, här skulle en blid visas

Domare Fotboll

Vi erbjuder alla våra ungdomar i lagen att gå domarutbildning. Det är möjligt att utbilda sig till föreningsdomare i fotboll fr o m det år man fyller 14 år.
Utbildningen är en endagsutbildning som Stockholms Fotbollsförbund håller i. Som föreningsdomare får man döma matcher för 5 mot 5 och 7 mot 7. Domarlicensen behöver därefter uppdateras årligen för att få fortsätta döma.

Vi tillsätter föreningsdomare till alla våra matcher för 5 mot 5 och 7 mot 7. Det ger våra ungdomar möjlighet till en bra fotbollsutbildning och samtidigt extra inkomst. Vi använder även föreningsdomarna i träningsmatcher.

Vi använder oss av domarkvitto.se vid tilldelning av matcher till våra domare och även betalning till domare sköte via systemet. Länk till domarkvitto

Domaransvarig:

Karin Jonson, tel: 070-548 67 30, mail: kmva77@hotmail.com

Ebba Ashnagar, mail: ebba.ashnagar@hotmail.se

För matcher på 9 mot 9 och 11 mot 11 är det främst förbundet som tillsätter domare. Här hittar du mer information från Stockholms Fotbollförbund om att döma.

Följ oss på sociala medier
Våra sponsorer
Våra samarbetspartners